Translate

marți, 8 martie 2011

Tot despre noi...femeile... :)

         Eterna şi fascinanta femeie a fost dintotdeauna muza bărbaţilor, indiferent de domeniu: literatură, războaie, afaceri, politică... De când există omul pe Pământ, bărbatul încă nu a găsit o definiţie.





        Noi, femeile, stim ca de cele mai multe ori suntem un mister pentru barbati. Si in cea mai mare parte ne place asta.
        Dar cu toate acestea, in decursul timpului, foarte multi barbati au incercat sa "defineasca", intr-un fel, ceea ce reprezinta femeia. Am dat un search pe net si uitati cam ce am gasit legat de "eternul feminin" :

" Cand norocul ne surade, intalnim prieteni; cand este impotriva noastra, intalnim o femeie frumoasa". – proverbe chinezesti 


"Cand o femeie nu vorbeste, sa n-o intrerupi pentru nimic in lume". – Enriyeu Castaldo


 "Cerul nu poate avea mai multe taine decat poate avea o femeie frumoasa." – Vasile Ghica


 "Cheia enigmei pe care o cauta de trei mii de ani incoace toti filozofii lumii: sa nu intrebi niciodata o femeie de ce iubeste; multumeste-te sa o intrebi: “Ma iubesti?” – Alexandre Dumas


"Femeia este fanta care se deschide in zona vizibilului pentru a lasa extra-ordinarul sa patrunda in lume." – Gabriel Liiceanu


"Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese." – Oscar Wilde


 "Marea intrebare, la care nu stiu sa raspund in ciuda a treizeci de ani de studiu despre femei, este urmatoarea: "Ce vrea de fapt o femeie?" (Sigmund Freud) 


         Suntem, noi, femeile, un "mecanism" chiar atat de complicat, incat sa nu fim intelese chiar deloc de cei de gen masculin? Un alt lucru ma nedumereste pe mine... De ce femeile sunt mereu considerate a fi "sexul slab"? Sa fie doar din cauza faptului ca, fizic, nu parem atat de puternice ca barbatii? Sau ca ne lasam prada emotiilor mai usor? Sincer, cunosc foarte multe femei care au trecut prin niste incercari extraordinar de grele in viata si care au reusit sa treaca peste toate, oricat de greu le-ar fi fost. Si cunosc si baieti/barbati, care se renuntau destul de usor in fata unor probleme. Bine, acum nu generalizez, dar ma intreb cati barbati s-ar descurca oare sa aiba grija de camin, de copii, de partener, si sa aiba si un job? Sincer, chiar sunt curioasa... NU vreau sa par o feminista extremista, dar ma simt de multe ori tratata superficial doar pentru ca apartin sexului feminin.
     Aud mereu comentarii de genul " Cine stie cu cine a flirtat (ca sa fiu delicata), de a reusit sa obtina cutare lucru" sau multe alte chestii de genul, si nu mi se pare corect acest lucru. Stiu, exista multe femei care fac acest lucru pentru a obtine un job, o promovare sau mai stiu eu ce, dar asta nu inseamna ca toate facem la fel. 
     O alta chestie pe care o urasc e acel aer de superioritate pe care il afiseaza multi barbati atunci cand vine vorba de o discutie legata de relatii... Celor mai multi nu le place sa recunoasca in fata tovarasilor lor cat de mult isi iubesc ei prietena, ca nu doamne-fereste sa fie luat in ras...Ei, dar cine ar recunoaste ca poate, in casa canta gaina si nu cocosul? Sau ca adora sa fie alintati cu diferite diminutive din regnul animal, gen "puiut, puisor, ursulet, etc, etc"? S-ar simti lezati in amorul propriu, si nu am vrea ca asa ceva sa se intample, nu-i asa?
       Bine, acum sper sa nu fiu luata la palme de cei de sex masculin, dar ce incerc sa spun eu aici e ca noi, femeile, meritam sa fim privite cu un pic mai multa atentie si, chiar daca suntem greu de inteles, suntem totusi niste fapturi puternice, in ciuda aspectului, de multe ori, plapand.
       Ei, destul despre femei...am sa inchei toata aceasta pledoarie in cinstea doamnelor cu un banc destul de simpatic, care, sper eu, sa nu supere pe nimeni.
       V-am tzucat :*:*:*:* 


O femeie este oprita din trafic de un politist:
Politistul: Buna ziua.
Femeia: Buna ziua, ce sa-a intamplat?
P: Ati depasit limita de viteza. Permisul dvs., va rog. 
F: Vi la-as da, numai ca nu am asa ceva.
P: Nu aveti?! 
F: la-am pierdut definitiv pentru conducere repetata in stare de ebrietate. 
P: Aha... Imi aratati va rog actele masinii?
F: Nu pot.
P: De ce?
F: Am furat aceasta masina.
P: Ce-ati facut?!
F: Am furat masina si am ucis proprietarul.
P: Poftim?!!!
F: Daca nu ma credeti, cadavrul este in portbagaj... vreti sa il vedeti? 
In acest moment politistul se retrage incet spre masina sa si cere ajutoare prin radio. In 5 minute sosesc la fata locului alte 5 masini de politie. Un ofiter superior se apropie de masina femeii cu pistolul pregatit. 
Politistul 2: Doamna, va rog sa iesiti din masina!
Femeia iese din automobil.
F: sa-a intamplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus ca ati furat aceasta masina si ca ati ucis proprietarul. 
F: Am ucis proprietarul?
P2: Da. Va rog sa deschideti portbagajul.
Femeia deschide portbagajul, care este gol...
P2: Masina este a dvs., doamna?
F: Da. Poftiti actele ei.
Primul politist ramane perplex.
P2: Unul dintre colegii mei sustine ca nu aveti nici permis.
Femeia cauta in poseta, scoate un port-document si-l intinde politistului. Aceste il deschide si studiaza permisul, care este in regula. Tipul deja nu mai stie ce sa creada. 
P2: Multumesc, doamna... Vedeti, colegul meu mi-a spus ca nu aveti permis, ca ati furat masina si i-ati ucis proprietarul! 
F: Sunt convinsa ca porcul asta mincinos v-a spus si ca mergeam cu viteza! 
Morala: Nu va puneti cu femeile...;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza :)