Translate

miercuri, 16 martie 2011

Regrete... sau nu?





In viata se mai intampla sa facem si greseli... Iar la unele greseli chiar ne dorim sa putem da timpul inapoi, sa ne indreptam acea greseala facuta din neatentie, sau poate pentru ca nu am calculat care vor fi consecintele... Dar, la fel cum nu putem lupta cu firea, nu putem nici sa dam timpul inapoi pentru a ne repara greselile. Si atunci trebuie sa invatam sa traim cu constiinta fiecarei greseli facute, mai grava sau mai putin grava. Dar oare nu ne este benefica lectia primita dupa ce am comis o greseala? Poate ca da, poate ca nu, poate ca unii nici nu invata din greselile lor...
Eu, una, am invatat sa traiesc fara regrete. Fac si eu greseli, mai mari sau mai mici, dar de fiecare data incerc sa imi asum consecintele, pentru ca o data ce ai savarsit o greseala, nu mai poti schimba nimic, poti doar sa incerci sa faci in asa fel incat consecintele acelei greseli sa nu mai fie atat de mari sau sa nu raneasca atat de tare.
 Viata e atat de scurta... iar daca am sta in fiecare zi sa ne gandim ce am facut gresit, nu am castiga nimic. Eu sunt de parere ca nu trebuie sa traim cu regrete in suflet. Cu totii gresim. Dar nu rezolvam nimic daca ne plangem in pumni pentru ca am facut cutare lucru, sau, din contra, ca nu am facut ceva ce poate ar fi trebuit sa face. Eu cred ca ar trebui sa fim atenti la greselile noastre, si sa incercam sa invatam ceva din ele. Ar trebui sa invatam cum sa fim mai atenti la noi insine si la actiunile noastre de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza :)