Translate

joi, 10 martie 2011


Amintirile sunt singurele ancore ce ne mai leaga de trecut… Am descoperit din intamplare, zilele trecute, o melodie absolut superba, care ma emotioneaza mereu… de fiecare data cand o ascult sunt iar o pustoaica de 5-6 ani, cu un zambet larg (chiar daca imi cazuse un dinte :D),  care adora sa se joace de-a mama si de-a tata dar, cel mai important, care traia din tot sufletul.













Voi/Voi
speranze che sperai,/Sperante pe care le-am sperat

sorrisi e pianti miei./zambete si lacrimi de-ale mele.

Promesse di allegria/Promisiuni de fericire

e sogni in cui/si vise in care

volai./am zburat.

Ed il primo spietato Amor mio siete per me/ Si sunteti pentru mine prima poveste cruda de iubire

 Perduti e persi mai/Pierdute dar totusi niciodata pierdute (suna aiurea in romana dar in italiana sunt forme diferite ale aceluiasi verb)

Di voi mi appassionai./Am facut o pasiune pentru voi

Su di voi giurai/Pe voi am jurat

e mi ci tormentai./ si m-am zbuciumat.

Pare niente ma/Pare ca nu ar fi nimic

il cuore era il mio/dar inima era a mea

poi c'eri Tu.../si apoi erai Tu

Vento soffierà,/ Vantul va sufla

la pioggia pioverà,/ Ploaia va ploua

la nebbia velerà,/ceata va cadea

il sole picchierà/ soarele va bate

Ed il ricordo/ Si amintirea

il ricordo di Te,/ Amintirea ta

non passa mai/ nu dispare niciodata

non passa mai./nu dispare niciodata

Ma che buoni/Cat de dulci erau

quei baci fra noi./saruturile noastre

Forse tu,/Poate tu

non vuoi smettere mai./nu vrei sa incetezi niciodata

Per vederti mi bastano/Ca sa te vad nu am nevoie decat

gli occhi lucidi./de ochi lucizi.

Se ti piace e se/ Si daca-ti place si daca

ancora tu vuoi/ inca mai vrei

nel ricordo,/ in amintire

anche senza di noi/chiar si fara noi

tutto torna possibile,/totul devine posibil

anche tu,/chiar si tu

sei qui,/esti aici         oh!!

Qui nel cuore mio....../Aici in inima mea

I ricordi non passano mai/Amintirile nu dispar niciodata

eccoli qui./iata-le aici

Sono molto più forti di noi ./Sunt mult mai puternice decat noi

più vivi./mai vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza :)