Translate

duminică, 3 iulie 2011

Mi-ai scos mastile una cate una, pana cand sufletul meu a ramas gol in fata privirii tale. Eram o marioneta a destinului. Acum, in oglinda retinei tale, vad doar un trup de vant- naluca a trecutului.
Inlaturand masca minciunii, m-ai lasat in fata necunoscutului Sine. Privirea ta sapa printre gandurile mele, descoperind un vechi cimitir, cu vise ucise, cu sperante avortate, cu lacrimi inecate in neputinta.
De ce ai venit sa ma tulburi, tu-demon al realitatii? Pentru ca ma tulburi, stii asta…
Simplitatea aroganta a buzelor tale ce-mi promit fericirea, imi arde sufletul, deschide rani vechi, imi rastoarna lumea cu susul in jos. Imi ceri sa aleg intre viata si moarte si mi-e teama ca nu am forta sa aleg viata…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza :)